Site Loader

Buďte upřímní

Naučit se správně mluvit se zákazníky je hodně důležité, protože jsou to oni, kdo utrácí peníze za naše služby a peníze, takže hraje velkou roli to, jak se k nim chováme a jak na ně působíme. Prvním bodem je říkat pravdu a být upřímný, protože když slíbíme třeba nedosažitelný termín, tak to nebudí dobré světlo. Zároveň si budujeme určitou pověst, která hraje velkou roli.

telefonující muž

Je to dáno tím, že nespokojený zákazník řekne ostatním, aby raději hledali ostatní někde jinde, ale naopak spojený nás doporučí dále. Mnohdy je také doporučována stručnost, kdy bychom měli sdělit všechno potřebné, ale zbytečně to neprotahovat. Samozřejmostí je slušné chování, i když na druhé straně je někdo, komu chybí, nebo se nechová úplně, jak by měl. Měli bychom se vyhnout vytahování před konkurencí, protože to může budit špatné světlo, že se vytahujeme. Odborné pojmy volte podle klienta, protože nováček by je všechny nemusel pochopit.

Webové stránky

Vyplatí se mít více prostředků, přes které se můžeme s námi zákazník spojit. Takovým základem je telefonní číslo, protože telefon můžeme vzít a rovnou se ústně domluvit, přičemž komunikace probíhá okamžitě, takže je to mnohdy rychlejší, než čekat až si druhá strana přečte email a odpoví na něj. Řada firem si kupuje specifické číslo, kdy se nám třeba opakuje nějaké dvojčíslí či komunikace. Je to vhodné z toho důvodu, že člověk si jej snadno zapamatuje i při krátké reklamě a podobně.

prohlížení webu

Dále můžeme přidat email, na který můžeme napsat pohodlně kdykoliv. Všechny své kontakty bychom měli dát na své webové stránky. Ty jsou také jistým prostředkem, jak komunikovat se zákazníkem, protože se tu může dozvědět spoustu důležitých informací, ceník a tak dále. Abyste měli pěkný web, tak můžete využít tvorby webových stránek Olomouc, kteří vše zajistí. Takto budete moci v online prostředí klidně předehnat svou konkurenci.