Site Loader

Často slýchám kolem sebe, že značkové potraviny jsou zkrátka kvalitnější než ty, které jsou privátní značky různých řetězců. V dnešní době to nemusí být podmínka. Pokud sledujete různé testy potravin, tak zjistíte, že mnohdy neznačkové výrobky dokonce vítězí. Samozřejmě je pravda, že se v některých potravinách opravdu můžete spolehnout na to, že značkové jsou kvalitnější. Často je to nicméně pouze tak, že si platíte za známou značku, přitom kvalita může být stejná, případně i nižší než u neznačkového výrobku. V poslední době se také stává, že značkové výrobky mají menší a menší balení, ale stejnou cenu. Tedy zaplatíte stejně nebo někdy dokonce více peněz za menší balení. Bohužel v současné době to tak často je.

losos
 
Jak můžete ušetřit?
Samozřejmě můžete kupovat značkové potraviny za klasické ceny, pokud máte dostatek peněz, tak je možné, že toto vůbec neřešíte. Ovšem, pokud nemáte moc peněz, a přesto máte rádi značkové výrobky, tak se můžete řídit podle určitých možností. Velkou zajímavostí je, že jeden nejmenovaný diskontní řetězec nabízí každý týden různé značkový výrobky za opravdu nízké ceny. Až kolikrát přemýšlím, jak je to možné, když všude kolem vidím, že stojí poměrně hodně. Například značkové jogurty, které jsou až o 50 % levnější než v jiných obchodech. Nemusíte nakupovat pouze v diskontních prodejnách. Můžete samozřejmě využívat akčních cen i v klasických hypermarket. Nyní seženete značkové výrobky i zde mnohem levnější. Nicméně musím říci, že stejně je zajímavé, že tak levně je nekoupíte.

jogurt

Sledujte nabídku známého diskontního řetězce a také jednoho hypermarketu, který nabízí také tyto výrobky za super ceny. Prozradím, že oba řetězce patří pod jednoho majitele. Vyplatí se vám v těchto akcích nakoupit větší množství těchto výrobků. Můžete je využívat až do doby, než budou opět v akci. Sledujte určitě letáky a můžete si nakoupit tyto výrobky mnohem levněji. Záleží tedy čistě na vás, jestli budete kupovat pouze značkové výrobky v akci, případně jestli tuto finanční stránku neřešíte.