Site Loader

Určitě to všichni znáte. Prohlížíte si internetovou stránku, čtete zajímavé novinky ve světě a najednou na Vás vyskočí velká reklama. Dobré jsou reklamy v podobě banneru. Horší jsou už ty ve formátu videa. Většinou Vás stránka nutí k prohlédnutí pár sekund reklamy. Nevím, jak Vám, ale mně se také občas stane, že mě reklama zaujme svou originalitou a dokoukám ji až do konce. Mnohdy reklama ale není taková, jakou byste si představoval. Občas dokonce reklama slouží opačně než by měla a zákazníka spíše odradí od dané služby.
manažer s prezentací
Pojďme si probrat, jak by reklama měla vypadat:
1.      Originalita: člověk se určitě moc rád podívá na něco, co ještě nikde neviděl. Nadchne ho to a třeba si půjde zjistit více informací díky tomu, že si reklamu prohlédl celou.
2.      Zajímavý produkt nebo služba: asi každého ohromí, pokud je reklama na produkt, který ještě nikdy neviděl. Nová věc, která ho třeba dokáže dosti ohromit.
ukazovátko na grafu
3.      Reklama se dostane do podvědomí: to je konec konců trošku záludný bod. Je skvělé, když si písničku nebo reklamu z hlášky lidé neustále opakují a smějí se jí. Horší pak je, pokud je hudba nebo zvuk v reklamě spíše otravný. To už se pak dá hovořit: „špatná reklama, taky reklama“
4.      Zábava: i reklama může být zdroj zábavy. A určitě mi dáte za pravdu, že lidé se hodně rádi baví. Takových reklam jsem viděl nespočet a dost to lidi motivuje shlédnout reklamu celou. Někdy i dokonce podívat se na reklamu opakovaně.
Pokud má reklama tyto body nahoře, stává se velice hodnotnou. Hlavně, pokud splňuje bod 4. Jsou ale reklamy, kdy mi přijde, že jejich tvůrcům je jedno, jaký pohled budou mít lidé na daný produkt. Někdy totiž obsahují velké nesmysly a začínají být otravné.
Reklama je někdy otravná už jen tím, že se „cpe“ úplně všude. Nejen na internet, ale i na jiná média jako je televize, rádio a další.